سایت سازی 98

طراحی سایت حرفه ای و ارزان با سایت سازی 98

سایت سازی 98

طراحی سایت حرفه ای و ارزان با سایت سازی 98

  • ۰
  • ۰

بسیاری از دانشجویان سان لورین از ما می پرسند که برای طراحی وب از کجا شروع کنیم ، مراحل یادگیری طراحی وب چیست و چگونه می توان آن را دنبال کرد. در واقع ، نگرانی اصلی کسانی که می خواهند طراحی سایت را شروع کنند ، نداشتن نقشه راه و ندانستن مسیر است. بسیاری از طراحان وب هنگام شروع کار از طریق آزمون و خطا راه خود را پیدا می کنند ، که می تواند منجر به اتلاف وقت و سردرگمی زیادی در طول مسیر شود. در این مقاله ، ما می خواهیم آنچه را که یک طراح وب باید یاد بگیرد و از چه ابزاری استفاده کند تا در این زمینه متخصص شود.

برای یادگیری طراحی سایت به چه مواردی نیاز دارید؟


سالها تجربه در زمینه آموزش برنامه نویسی در SunLearn ، به ویژه برنامه نویسی تحت وب ، درک خوبی از روند یادگیری این گرایش به ما داده است. ما نیازهای افرادی را که در طراحی سایت تازه وارد هستند درک می کنیم. بسیاری از مردم نمی دانند که از کجا و چگونه شروع کنند و همیشه با بسیاری از س struggالات دست و پنجه نرم می کنند. س Quesالاتی از قبیل یادگیری چه زبانی ، استفاده از چه ابزاری برای طراحی وب سایت و چگونه می توانند به صورت حرفه ای وب را طراحی کنند؟ بنابراین ، در این مقاله قصد داریم مرحله به مرحله توضیح دهیم که برای تبدیل شدن به یک طراح سایت باید چه مسیری را طی کنید.

مرحله 1: HTML را بیاموزید


 اگر به چند سال پیش برگردیم و به اولین سایت های منتشر شده در وب نگاه کنیم ، می بینیم که صفحات آنها فقط از چند عنصر ساده و اساسی تشکیل شده است. از گذشته تا به امروز ، فناوری های مختلفی در جذاب ساختن روند طراحی وب تأثیرگذار بوده اند ، اما شاید ندانید که همه این فناوری ها منجر به HTML می شوند. زبان نشانه گذاری HTML اولین چیزی است که طراحان وب باید بدانند.

بزرگترین توسعه دهندگان وب روز خود را با HTML شروع کردند. HTML مخفف Hyper Text Markup Language است و در فارسی به آن زبان نشانه گذاری ابرمتن گفته می شود. توجه داشته باشید که HTML یک زبان برنامه نویسی نیست ، بلکه یک زبان نشانه گذاری است.

HTML برای ایجاد متن اصلی و ساختار کلی صفحات وب استفاده می شود. این زبان با برچسب ها کار می کند و این برچسب ها هستند که مشخص می کنند چه عناصری در صفحه وب استفاده می شود. در حقیقت ، برچسب ها عناصری هستند که عملکردهای مختلفی دارند و با فراخوانی هر یک شروع می شوند و با بستن برچسب پایان می یابند. اگر می خواهید این زبان را به طور کامل تری بشناسید و اولین قدم برای طراح وب شدن را بردارید.

مرحله 2: زبان CSS را بیاموزید


با استفاده از HTML فقط می توانید ساختار و چارچوب کلی صفحه وب را ایجاد کنید ، اما این صفحات قطعاً ظاهر کاربرپسندی نخواهند داشت. زیرا وقتی از HTML فقط برای ایجاد این صفحات وب استفاده می کنید ، دسترسی شما به تعداد محدودی از عناصر تعریف شده در HTML محدود است. بنابراین شما برای پوشش نقاط ضعف زبان HTML به ابزاری یا بهتر از آن زبان دیگری نیاز خواهید داشت. به زبانی که برای زیبا سازی و شکل دهی صفحات وب استفاده می شود CSS گفته می شود.

مرحله دوم برای شخصی که می خواهد وب طراحی کند ، CSS است. CSS مخفف Cascading Style Sheets و به معنی "ورق های سبک آبشار" است. مانند HTML ، این یک زبان نشانه گذاری است که به شما امکان می دهد ساختار صفحات وب را از تنظیم عناصر گرفته تا تغییر رنگ و قلم ها شخصی سازی کنید. با استفاده از CSS می توانید خصوصیاتی مانند رنگ ، فونت ، ابعاد ، اندازه ، طرح بندی عناصر و ... را در صفحات وب مشخص کنید.

مرحله 3: جاوا اسکریپت را بیاموزید


هنگامی که به زبان های HTML و CSS تسلط پیدا کردید ، می توانید صفحات وب مستقیمی را طراحی کنید. اما امروزه به ندرت می توانید سایتی را پیدا کنید که ایستا باشد. زیرا کاربران به دنبال سایت های تعاملی و پویا هستند و دوست دارند از ویژگی های مختلف آنها استفاده کنند. سایت های پویا احساس بهتری از تجربه کاربر را برای بازدید کنندگان و کاربران ایجاد می کنند.

یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی که برای پویایی سایت ها استفاده می شود ، JavaScript است. JavaScript یک زبان سطح بالا ، پویا ، مبتنی بر شی object و تفسیری است که از انواع روش های برنامه نویسی پشتیبانی می کند.

سومین مرحله برای طراح شدن وب ، یادگیری و تسلط بر زبان جاوا اسکریپت است. این زبان در حال افزایش محبوبیت و قابلیت استفاده است و می تواند برای برنامه نویسی سمت سرور ، برنامه های تلفن همراه ، بازی ها و برنامه های دسک تاپ مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین ، می توان فرض کرد که زبان برنامه نویسی JavaScript یک زبان همه کاره است.

 

مرحله 4: یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP را بیاموزید


پس از اتمام سه مرحله قبلی ، به راحتی می توانید یک سایت کامل طراحی کنید. اما امروزه علاوه بر ظاهر زیبا ، سایت ها به منطق درست نیز احتیاج دارند ، بنابراین شما باید سایت هایی ایجاد کنید که بتوانند نیازهای کاربران را به درستی اجرا و پردازش کنند. توسعه دهندگان وب به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

گروه اول وظیفه طراحی ظاهر را دارند

سایت بپردازند که به آن برنامه نویسندگان سمت کاربر کاربر (Client-side) ایجاد می کند. گروه دوم موجود است که منطق سایت های را به تولید و استفاده از عنوان برنامه نویسان سمت سرور (سمت سمت سرور) انجام می دهد. برخی از برنامه های موجود در هر دو حوزه ای که به آن برنامه نویسان Full Stack را ایجاد می کند ، ایجاد می کنند.

اگر به عنوان یک فرم تماس با ما طراحی شده اید ، اگر یک فرم ارسال کنید ، نمی توانید از فرم زیبایی استفاده کنید که فرم استفاده از آن را بفرستید. همچنین اگر کاربران نتوانند در سایت ثبت نام کنند ، مشکلاتی مانند احراز هویت را برای وجود شما فراهم می کند. زمانی که از بین کاربران استفاده می کنید ، پایگاه داده و ارتباط برقرار می کنید ، استفاده از یک زبان برنامه نویسی سمت سرور را به خوبی مشخص می کنید.

با آموزش PHP بنویسید اسکریپت های پزشکی بنویسید که از طریق اطلاعات خود را در اختیار کاربران قرار می دهید و بعد از پردازش این اطلاعات ، آنها را به کاربر برگردانید. در پروژه بزرگتر تحت وب استفاده از یک زبان سمت سرور ضروری است. به همین دلیل سایتهای مطبوعاتی مثل فیس بوک ، ویکی پدیا و غیره در بک اند خود ، از PHP استفاده می کنند.

ابزارهای مورد نیاز برای یادگیری طراحی سایت
با توجه به سرعت و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز ، بروز شدن برای برنامه نویس امری غیرقابل چشم پوشی است. استفاده از برنامه نویسان باید به بروزترین و بهترین ابزار برنامه نویسی مجهز تبدیل شود. برنامه محیط زیست توسعه برنامه نویسی و ویرایشگر متن را به عنوان ابزار اصلی برنامه نویسنده این موضوع پیروی می کند. اگر ابزارهای درستی انتخاب کنیم و به خوبی آن ها را به کار بگیریم ، مسیر طراحی سایت را برای ما جذاب و آسان کنیم.

در انتخاب ابزار پیشرفته برنامه نویسی شما دو گزینه را انتخاب می کنید ، IDE ها و ویرایشگر متن ها! بیش از برنامه نویسان اختلاف بین آن ها را نمی توان دانست. هر یک از این ابزارها مزایا و معایبی دارند که باید با توجه به درخواست شما که برنامه نویسنده یکی دیگر از آنهاست را انتخاب کنید. اگر علاقه مند باشید با اختلاف هر یک از ابزارهای مختلف آشنا شوید و بهترین ابزار توسعه برنامه را انتخاب کنید ، اگر مقاله را مطالعه کنید ،

ویرایشگرهای کدنویسی برای یادگیری طراحی سایت
برای نوشتن کدها از ادیتورهای پیشرفته استفاده کنید. فراموش نکنید که حتی در نرم افزاری مثل دفترچه یادداشت مانند کدنویسی کرد ، اما سایر اخبار از نظر جذابیت کاملاً کامل مانند خودکار کد ، رنگ بندی کلمات کلیدی ، تشخیص خطاها ، فرمت های جهانی نیست. ویرایشگرهای کد با امکانات متنوعی که دارند ، هم کدنویسی را لذت می برد هم زمان برنامه نویسان را فقط جوی استفاده می کرد. در ادامه برخی از معروف ترین ویرایشگر کد که شما معرفی کرده اید:

PhpStorm
Microsoft Visual Studio
Microsoft Expression Web
دفترچه یادداشت ++
Adobe Dreamweaver
Komodo ویرایش
NetBeans


نرم افزارهای گرافیکی


در مفاهیم فرانت اند ، طراح رابط کاربری با برنامه نویسی رابط کاربری متفاوت است. چرا که برای طراحی این صفحات وب در حقیقت طراح رابط کاربری صفحات وب را طراحی می کند ، ولی وظیفه برنامه خود را به سمت راست فرانت می کند و آن را به فرمت تبدیل می کند. شما هم اکنون برای کمک به نرم افزارهای گرافیکی ، یک نمونه از ایده های خود را طراحی می کنید. سپس این ایده طراحی شده با زبان انگلیسی سمت کاربر برنامه نویسی کنید.

مزیت دیگر استفاده از نرم افزارهای گرافیکی در طراحی سایت این است که شما یک بار در یک طرح کلی استفاده می کنید. دیگر لازم نیست زمان کدنویسی همه چیز را اول در ذهن خود بسازید و فقط باید پرونده های طراحی شده را مرور کنید. یکی از معروف ترین نرم افزارهای گرافیکی دنیا Sketch است که برای طراحی رابط کاربری از آن استفاده می کند.

جمع بندی


یادگیری طراحی سایت مسیر پرفراز و نشیبی دارد. اگر در این مسیر از قدم بعدی خود را مطلع نکنید ، اگر کار سختی داشته باشید. به همین خاطر داشتن یک نقشه راه مانند نقشه گنج است که شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی کنید. پس بهتر است شروع شود تصمیمتان را بگیرید و مسیر خود را مشخص کنید. اگر طراحی قالب را دوست دارید شما مناسب است و اگر دوست دارید کاربر را تعمیر کنید با سایت را قادر خواهید ساخت و به تولید منطق آن بپردازید ، یادگیری برنامه نویسی بک اند ، گزینه مناسب است ، به طور خاص که گفت: برنامه شما از هر برنامه دیگری است. دو زمینه فعالیت استفاده کنند. شما هم به هر دو بخش مسلط شوید ، اما بهتر است بر اساس استعداد باشد و بخواهید تصمیم بگیرید. شما کدام مسیر را برای یادگیری طراحی سایت انتخاب کرده اید؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی