سایت سازی 98

طراحی سایت حرفه ای و ارزان با سایت سازی 98

سایت سازی 98

طراحی سایت حرفه ای و ارزان با سایت سازی 98

  • ۰
  • ۰


وقتی این مقاله را می خوانید ، احتمالاً ساعتها و روزها به فکر راه های مختلف ثروتمند شدن و چگونگی راه اندازی مشاغل پردرآمد بوده اید. احتمالاً به این نتیجه رسیده اید که شروع یک تجارت آنلاین می تواند بهترین گزینه باشد! خوب ، شما به نتایج خوبی رسیده اید. اتفاقاً در این مقاله می خواهیم شما را برای راه اندازی یک تجارت اینترنتی موفق راهنمایی کنیم و مراحل آن را مرحله به مرحله با شما مرور کنیم.

در اینجا چگونگی تهیه یکی برای استفاده در تجارت خود آورده شده است. سپس توضیح خوبی درباره نحوه کسب درآمد و جذب مشتری برای تجارت اینترنتی داریم. به طور کلی ، این مقاله تمام اطلاعات لازم برای کسب درآمد در اینترنت را به شما آموزش می دهد.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟


برای داشتن یک تجارت اینترنتی موفق ، لازم نیست که یک محصول دیجیتالی باشیم! بسیاری از مشاغل آنلاین دیگر وجود دارد که ممکن است به خوبی Digikala شناخته نشوند. اما آنها بسیار سودآور هستند و در زمینه کاری خود بسیار خوب عمل می کنند.

به عنوان مثال فروشگاه Ace Boutique را در نظر بگیرید. این فروشگاه در ابتدا یک تجارت کوچک در شهر انزلی بود ، پس از مدتی صاحب فروشگاه به فکر گسترش کار خود از طریق اینترنت افتاد ؛ به این ترتیب او صفحه اینستاگرام فروشگاه بو بوک Ace را ایجاد کرد. پس از مدتی Asbotic با اعتماد به دست آمده از مشتریان خود توانست تجارت خود را توسعه دهد. اکنون مشتریان Ace Boutique به کسانی که از جلوی مغازه رد می شوند محدود نمی شوند. مشتریان این فروشگاه می توانند از اقصی نقاط کشور باشند. از طریق این تجارت آنلاین ، تعداد مشتریان Asboutique روز به روز در حال افزایش است ، درآمد آن در حال افزایش است و شعبات دیگری نیز ممکن است در آینده نزدیک افتتاح شود.

از اینستاگرام درآمد کسب کنید

بنابراین فرقی نمی کند که ایده جدید و استارتاپی داشته باشید ، مشاغل کوچک یا مستقر در خانه داشته باشید یا حتی خدماتی مانند تعمیرات یخچال را ارائه دهید. در هر صورت ، با آوردن تجارت خود به دنیای گسترده اینترنت ، می توانید آن را توسعه داده و تجارت آنلاین خود را داشته باشید (به شرطی که راه و روش آن را بلد باشید). همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله فروش از طریق اینستاگرام را مطالعه کنید.

در اینجا یک پیشنهاد عالی ارائه شده است که می تواند اطلاعات جامع تری در مورد جنبه های مختلف کسب و کار و نحوه مدیریت قسمت های مختلف آن به شما ارائه دهد: مقاله "آمیخته بازاریابی: نگاهی جامع به استراتژی تجارت" در وبلاگ جدید.

مراحل شروع یک تجارت اینترنتی
سوالی که بسیاری از مردم از ما می پرسند این است که من از کجا می توانم یک تجارت آنلاین راه اندازی کنم؟ همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، این اثر نیز مانند هر اثر دیگری اصول و مراحل خاص خود را دارد. با دانستن این مراحل می توان تصمیمات بهتری گرفت. در این قسمت با 6 مرحله برای شروع یک تجارت اینترنتی آشنا می شویم. حالا ، یک قلم و کاغذ بیاورید و تمام مراحل را بنویسید تا جلوی چشمان شما باشد.

مرحله شماره 1- کشف هدف خود قبل از شروع کار ، خود را بشناسید


فرض کنید شما فردی ریسک گریز و خلاق هستید و می خواهید کارهای روزمره حسابداری خود را در یک شرکت انجام دهید. یا مثلاً به هنر علاقمند باشید و اکنون در یک شرکت فنی کار کنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ احتمالاً بعد از مدتی خسته و بی انگیزه خواهید شد.

بیایید در اولین قدم با خود صادق باشیم و ببینیم آنچه که می خواهیم شروع کنیم همان چیزی است که همیشه می خواسته ایم. منظورم این است که ما فقط به دنبال کسب درآمد نیستیم. بیایید سعی کنیم کاری متناسب با روحیه و علایق شخصی ما شروع کنیم. انگیزه ما ادامه کار است. اگر به کاری که انجام می دهیم علاقه ای نداریم ، ممکن است بعد از مدتی با وجود درآمد خوب ، قلب و ذهن کار نداشته باشیم.

بنابراین بهتر است قبل از شروع کار علایق و سلایق شخصی خود را ارزیابی کنید و بعد از اینکه خودتان را شناختید ، تصمیم بگیرید که در کدام زمینه کار می کنید. راه اندازی یک صفحه هنری یا فروشگاه آنلاین با یک محصول یا وبلاگ کاملا متفاوت؟ قبل از شروع خود را بشناسید

اگر هنوز در مورد تجارت خود تصمیمی نگرفته اید ، پیشنهاد می کنم این س questionsالات را از خود بپرسید تا نتیجه بهتری بگیرید:

چه مهارتهایی دارم؟
چه چیزی باعث شور و اشتیاق من می شود؟
من در چه رشته ای تخصص دارم؟
چقدر حاضر هستم خرج کنم؟ (با توجه به اینکه مشاغل زیادی وجود دارد که شکست می خورند)
چه مقدار سرمایه لازم دارم؟
سبک زندگی من چگونه است؟
اولویت ها و ارزش های من در زندگی چیست؟
آیا من اصلاً آماده شروع کار جدید هستم؟
نکته: هنگام پاسخگویی به س questionsالات با خود صادق باشید!

ریچارد برانسون: "من هرگز برای ثروتمند شدن شغلی شروع نمی کنم." زیرا من می دانم که اگر کاری را انجام دهم که از آن لذت می برم ، ثروت حاصل می شود.

مرحله شماره 2 - کشف تجارت اینترنتی خود


اگر مشاغل شخصی خود را دارید و می خواهید آن را از طریق اینترنت رشد دهید ، نه ؛ می توانید مرحله بعدی (مرحله سوم) را وارد کنید. اما اگر هنوز ایده ای برای راه اندازی یک تجارت اینترنتی ندارید ، به این بخش بسیار توجه کنید.

ایدهها از کجا نشات میگیرند؟

ما با ایده ها و الهامات مختلف احاطه شده ایم ، که می تواند زندگی ما را تغییر دهد. اما متاسفانه اکثر ما آنها را نمی بینیم. بهترین ایده ها از نیازهای ساده ما ناشی می شود. شما می پرسید چگونه؟ رها کردن

رید با یک داستان مختصر آن را توضیح دهم.

همۀ ما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را شناسایی کرده و شاید بارها را از آن خریداری کرده اید. اما ایدی ساخت چنین فروشگاهی از کجا پیدا شد؟

قصه شکل گیری دیجی کالا در سال 1383 ، با دو برادر به نام های سعید و حمید محمدی شروع به کار کرد. این دو برادر بسیار بسیار به عکاسی لازم است ؛ برای همین تصمیم گرفتن یک دوربین دیجیتال بخرند. آن را به اطلاعاتی ، در این زمینه نیاز دارید. فقط به جستجو در منابع و سایت های فارسی پرداخت. اما بعد از آنکه به کل پیدا کردن مطلب فارسی خوب در این زمینه ناامید شد ، به سایت صراغ معتبر خارجی رفتند. به این ترتیب دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید. حالا تنها کاری که باید انجام شود این بود ، که به خیابان جمهوری بروند و این دوربین را به صورت حضوری بخرند.

آن ها دوربین را خریدند. اما بعد از مدتی ، یک موضوع را ناخوشایند شد ... دوربینی که خراب شد ، اشکال داشت و تصاویر ثبت شده با نمونه عکس های که در اینترنت دیده می شد تفاوت داشت. بالاخره بعد از پرس و جو ، فهمیدند که مشکل به لنز دوربین مربوطه است. لنز روی دوربین ، دستدوم و تعمیرشده بود!

درست در همین سال بود که ساخت یک فروشگاه اینترنتی مورد نیاز اعتماد ، همراه با اطلاعات دقیق و کاربردی به ذهن آن رسید.

پس از نتیجه گیرگیریم: برخلاف تصور عموم مردم ، ایده آل تجاری از مغز افراد نابغه خارج نمی شود ، اگر این ایده ها را در صورت توجه به مشکلات زندگی شما فراهم کند. به عبارتی ، باید به دنبال مشکلات بکاردیم تا زندگی مردم را بهتر کند و آنهایی که اکنون وجود دارند ، بابت آن به ما پول بدهند.

پیشنهاد کنیدکنیم مقالۀ «25 ایده برای نابودی کسب و کار با خرید کم» و «راه حل های طلایی برای کسب درآمد از اینترنت» را مطالعه کنید. ممکن است در همین مقاله ایده شما برای راه اندازی کسب و کار و ذهنیت مصرف شود. دقت و توجه به تمایل به را فرموش نکنید! چه بسا از معمولی ترین واقعه ، خفن بهترین ایده های موجود!

قدم سوم: پیش از راه اندازی کسب و کار و خرید اینترنتی اینترنت برای انجام کار


برخی دیگر فکر می کنند که این ایده را پیدا می کند که تمام کار را انجام می دهد و خیلی زود آن را عملی می کند. اما شتابزده عمل نمی کند هیچ وقت خوب نیست! شما باید قبل از هر اقدامی راجع به بازاری که انتخاب کرده اید تحقیق کنید. مثلاً اگر بازار شما را در زمین طلاوجواهر انتخاب کنید ، باید ابتدا با بررسی و تحقیق مطمئن شوید که بازار طلا و جواهر شانس موفقیت در بستر اینترنت را دارد یا نه. استفادهپرسید چطور؟ ما بهترین راه را به شما نشان دادیم:

یکی از راحت ترین و مطمئن ترین روش ها برای انجام تحقیقات بازار (خصوصاً برای راه اندازی تجارت و کار اینترنتی) ، استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی KWFinder و برنامه ریز کلمات کلیدی است. اما چطور کار را استفاده می کند؟

تحقیق کلمه کلیدی برای تجارت و کار

این ابزار به شما کمک می کند ، تا بفهمید مردم چقدر در مورد کلمات کلیدی نزدیک به کسب و کار شما در اینترنت جستجو کرده اند. بله! شما با استفاده از این ابزار آماری را بر اساس تعداد جستجوی ماهیانه و جستجوی سالانه به بهدست آوریل می رسانید. سپس با کمی مقایسه و بررسی کشف کنید که اگر کسب و کار شما در اینترنت موفق شود یا نه.

برای آشنایی کامل با تحقیق کلمات کلیدی و ابزارهای آن ، توصیه می کنید مقنعه همکار خوب را با عنوان «آیا وب سایت من با موفقیت همراه است؟» را بخوانید.

در کنار تحقیق کلمات کلیدی ، مستقیماً با برخی از افراد ، که فکر می کنید شما را به بهردادشان می آورد ، صحبت کنید و درگیر شوید. با این کار نظرات آن ها را فرا می گیرد و ممکن است به نکات مهمی هم پی ببرید. برای موارد فرضی که قصد دارید یک اتوماسیون برای مدیریت هتل طراحی کنید. برای اینکه بدانید ، هتل ها بیشتر به چه چیزهایی در یک اتوماسیون نیاز دارند که چه کار کنند؟ پیشنهاد من این است ، که ملاکاتی را با استفاده از تجهیزات فنی ، اجازه می دهد تا راجع به مشکلات ، انتظارات و نظرات دیگر درباره نرم افزار یا اتوماسیون صحبت کنید. این کار شما را برای طراحی یک اتوماسیون بهتر راهنمایی می کنید. (البته در اینجا حتماً باید نمونه رقابتی را بررسی کنید.)

برای انتخاب محصول مناسب پیشنهاد می کند این مقاله را بخوانید: پیدا کردن محصول مناسب برای فروش

قدم چهارم: محصول را تهیه و قیمت را بارگیری کنید


بعد از این تحقیق بازاریابی خود را انجام دادید ، نوبت به تهی و محصول و تعیین قیمت برای آن خرید. چرا که اجازه نمی دهد مساله را کنترل کند همین حالا برایتان روشن شود. منظور ما از محصول صرفاً یک کالای فیزیکی لمس قابل قبول (مثل پوشاک) نیست. محصول منحصر به فرد خدماتی باشد که در وب سایت خود را به مشتری ارائه می دهد. مثل یک سرویس قالیشویی آنلاین.

انتخاب محصول برای فروش

قیمت گذاری روی محصول ، استراتژیک های مختلفی دارد که با توجه به شرایط بازار ، قیمت رقبا و ارزشی که محصول شما از یک روش مناسب استفاده می شود. مثلاً اگر تازه کار کنید و در بازار نفوذ کنید ، بهتر است با قیمتی کمتر از حد مجاز شروع کنید. چرا؟ چون با این کار مرخصی جدید را جذب کنید. بعد از مدتی که شما خود را جذب کردید ، استراتژی قیمت شما را تغییر می دهد. فقط این نکته را فراموش نکنید: در شروع کار مهمترین چیزی که باید به بهدست آورید برسد ، اعتماد به نفس است.

بعد از لیست محصولات خود را تهیه کردید و قیمت خوبی را برای آنهایی که در نظر گرفته اید ، وارد کنید یا بعد از آن وارد کنید.

قدم پنجم: برای راه اندازی تجارت و کار اینترنتی ، رسانا خود را انتخاب کنید.


رسانه را برای راه اندازی کسب و کار و انتخاب کنید ، یک محصول عالی داشته باشید ، اما هیچ فروشگاهی برای داشتن ندارید ؛ به طور خلاصه محصول را معرفی کنید؟ رسانه مانند فروشگاه برای خرید محصول است. رسانه وجود دارد ، که شما را در آن محصول قرار می دهد تا نمایش داده شود ، با ارتباط برقرار کردن مشتری.

 

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • زهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی