سایت سازی 98

طراحی سایت حرفه ای و ارزان با سایت سازی 98

سایت سازی 98

طراحی سایت حرفه ای و ارزان با سایت سازی 98

  • ۰
  • ۰

ممکن است بسیاری از کاربران اینترنت آگاهی نداشته باشند که می توان از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی سایت استفاده کرد. آنها فکر می کنند فتوشاپ فقط برای عکاسی است. اما امروزه بیشتر طراحان وب از فتوشاپ برای زیبایی هرچه بیشتر سایت خود استفاده می کنند. طراحی وب سایت با فتوشاپ بسیاری از کاربران را به بازدید از آن جلب می کند.

ویرایش عکس های داخل سایت ، طراحی تصاویر پس زمینه ، تصاویر پس زمینه و آیکون های مختلف مورد استفاده در برخی سایت ها ، همه با کمک نرم افزار فتوشاپ انجام می شود. برای داشتن یک سایت محبوب باید به خوبی با مهارت ها و آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ آشنا باشید. برای اینکه در طراحی قالب وردپرس با فتوشاپ تبحر پیدا کنید ، ابتدا باید کار خوب با این نرم افزار را یاد بگیرید.

Photoshop بهترین نرم افزار گرافیکی در جهان است که توسط Adobe تولید شده است. این شرکت در سال های اخیر با توسعه Creative Could یا نسخه های CC نرم افزار فتوشاپ و قرار دادن آن در اختیار کاربران ، کمک بزرگی به طراحان سایت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت با فتوشاپ ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

آشنایی با تاریخچه نرم افزار فتوشاپ


در انگلیسی کلمه Photoshop به معنای گالری عکس است. در دهه 1980 شخصی به نام توماس نول برنامه هایی نوشت که تصاویر را به فرمت هایی تبدیل می کند که می توانند نوردهی ، وضوح و رنگ تصویر را تغییر دهند. این شخص روی نسخه اولیه این برنامه کار کرده و نام آن را image pro گذاشته است. سپس با همکاری Adob ​​در سال 1990 نام برنامه خود را به Photoshop تغییر داد و آن را راه اندازی کرد.

با گذشت زمان ، این نرم افزار برای طراحی پوستر ، آرم و ویرایش عکس بسیار محبوب شد. نرم افزار Photoshop توانایی معرفی شدن به عنوان بهترین برنامه گرافیکی برای ویرایش عکس در زمینه های مختلف را دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد فتوشاپ امکان ویرایش عکس ها در پیکسل یا نقطه است. کاربر با بزرگنمایی تصاویر می تواند به راحتی جزئیات عکس را تغییر دهد.

آشنایی با تاریخچه نرم افزار فتوشاپ - طراحی وب سایت با فتوشاپ

 

اکنون بسیاری از برنامه نویسان از فتوشاپ در طراحی وب سایت خود استفاده می کنند. شاید از خود بپرسید که چرا از فتوشاپ برای طراحی سایت استفاده می شود. شما می دانید که در طراحی سایت می تواند اشتباهاتی وجود داشته باشد. بسیاری از طراحان وب رنگ ها را تغییر می دهند یا عناصر را جابجا می کنند و ایده های جدیدی اضافه می کنند تا در نهایت به طرح مورد نظر خود برسند.

انجام این تغییرات در حین کدگذاری سخت و زمان بر است. به همین دلیل ، طراحان سایت ابتدا سایت را با فتوشاپ طراحی می کنند تا بتوانند تغییرات را با سهولت و سرعت بیشتری اعمال کنند و پس از رسیدن به طرح مورد نظر ، آن را به کد و قالب وردپرس تبدیل کنند. این کار باعث سریعتر شدن کدگذاری می شود.

مزایای طراحی الگوی سایت با فتوشاپ


این نرم افزار در سیستم های Apple و Microsoft Windows قابل استفاده است.
فتوشاپ پشتیبانی فنی گسترده ای از Adobe دارد.
اشکالات این نرم افزار بسیار کمتر از نرم افزار مشابه آن است.
بسیاری از فیلم های آموزش طراحی قالب وردپرس با فتوشاپ و بسیاری از کتابها در این زمینه به زبانهای مختلف وجود دارد.
با استفاده از این برنامه می توان عکس ها را به فرمت های مختلف تبدیل کرد تا برای استفاده در طراحی سایت مناسب باشد.
نصب فتوشاپ بسیار آسان و بدون دردسر است.
در طراحی سایت با فتوشاپ ، از قالب های مختلف تصویر مانند GIF ، PNG ، TIFF و JPG و پشتیبانی می شود.
یادگیری و آموزش طراحی الگو با فتوشاپ بسیار آسان است.
فتوشاپ فیلترهای تصویری زیادی دارد.
ویرایش عکس ها با پیکسل و نقطه انجام می شود.
فتوشاپ می تواند در بسیاری از قسمت های سایت از جمله Header ، Footer و و مورد استفاده قرار گیرد و به قالب HTML تبدیل شود.
این نرم افزار به طراحان سایت کمک می کند تا کمتر از قالب های CSS و HTML کدگذاری کنند.
معرفی ویژگی های موجود در فتوشاپ برای طراحی سایت
نرم افزار فتوشاپ ابزارهای مختلفی را برای طراحان سایت فراهم می کند. این ابزارها به صرفه جویی در وقت شما کمک می کنند. امکانات این ویژگی ها عبارتند از: اشکال زنده ، سبک های گرافیکی ، فونت های پویا و غیره. با استفاده از این ویژگی ها ، می توان از تصاویر پویا چندین بار در یک یا چند صفحه وب مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال ، اگر از ویژگی Slice-9 Scaling استفاده کنید ، تصویر به 9 قسمت تقسیم می شود. طراح سایت می تواند شبکه یا مقیاس را به طور مستقل و به صورت لایه ای پیاده سازی کند.

تنوع قلم یکی دیگر از ویژگی های موجود در فتوشاپ است. استفاده از فونت های مناسب و زیبا در جذابیت محتوای یک سایت تأثیر بسزایی دارد. هنگام طراحی سایت با فتوشاپ ، نگران نوع قلم ها و اندازه آنها نباشید ، زیرا فتوشاپ دارای کتابخانه ای از قلم ها و آیکون های مختلف است.

در صورت استفاده از فتوشاپ در طراحی سایت ، افزودن چند ویژگی اساسی تعاملی به این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا بدون نوشتن کد خطا ، UX های مختلف را امتحان کند. ویژگی هایی مانند Prototype در طراحی پاسخگو تلفن همراه و سایر توابع بسیار کمک می کنند.

ویژگی های مختلف موجود در فتوشاپ این نرم افزار را به ابزاری مناسب برای یکپارچه سازی طراحی سایت تبدیل کرده است. با استفاده از این ویژگی ها می توان از نویسه ها و پاراگراف ها در حالت های مختلف در تصاویر گرافیکی استفاده کرد. برای طراحی سایت با فتوشاپ نیازی به ابزار دیگری نیست. زیرا فتوشاپ از تمام ویژگی های لازم برخوردار است.

مکان طراحی سایت با فتوشاپ است. بعد از آموزش طراحی قالب وردپرس با استفاده از فتوشاپ برای استفاده از CSS آسان برای استفاده از CSS ، محتوا ، متن و تصاویر را به کار می برد و این کدها را به منظور کد نویسی به یک ویرایشگر ببرید. استفاده از این امکانات برای شما که قصد توسعه Front-end در سایت خود دارند ، بسیار ارزشمند است. در کنار استخدام کدهای CSS این امکان وجود دارد که بخش های مختلف سایت را برای استفاده در فتوشاپ طراحی کرده است به صورت فایل های تصویری PNG ذخیره شده و در صورت نیاز به استفاده از سایر موارد.

از امکانات دیگر در طراحی قالب با فتوشاپ که در زمان استفاده از ابزارهای جهانی نیز امکان پذیر است ، Swatches Global برای یک طراحی سایت منحصر به فرد است. به عنوان نمونه شما یک رنگ را برای سایت خود در فتوشاپ ذخیره شده است. حالا با استفاده از Swatches Global از این رنگ در جایگاه دیگر سایت نیز بهره مند می شوید. حتی اگر یک رنگ خاص در بخش های مختلف طراحی به طور کلی تغییر دهید.

سخنرانی نهایی
طراحی سایت یکی از کارهای پرچالش و سخت است اما با استفاده از ابزار مختلفی که در اختیار طراحان سایت قرار گرفته است ، اگر این کار را راحت تر انجام دهید دادگاه است. نرم افزار فتوشاپ یکی از این ابزارهاست. در این مقاله درباره طراحی سایت با فتوشاپ صحبت کرد و امکانات و مزایای این نرم افزار را در طراحی سایت توضیح دادیم.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • زهرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی